måndag 3 september 2007

Underbara dagar

Torsdagen: Jag tvättade och sen åkte jag ut med Trixie till min bror som var hundvakt. Trixie älskar att vara med "morbror"H. Jag åkte lastbil hem med min speciella person. Spenderade hela kvällen med honom och hade det mysigt.

Fredagen: Vaknade 3 på morgonen och det var underbart. 3:45 satt jag i lastbilen med min speciella person och åkte med honom hela dagen. Detta var helt underbart. Hade myskväll. Åhh va jag njöt.

Lördag och Söndag: Spenderade all min tid med min speciella person.

Söndagkväll: Hämtade Trixie hos min bror och spenderade tid med henne. Saknade min speciella person.

Idag: Trixie har busat med sin vän Max. Jag och S pratade en massa. Saknar min speciella person. Åhh vill ha honom här nu. Mitt hjärta bankar bara för honom. Vill ha honom hela tiden. Har pratat med honom ett antal gånger idag. Jag blir så glad bara jag hör hans röst.

Inga kommentarer: