onsdag 29 augusti 2007

Fri

Äntligen är jag fri. Nu är skiljsmässan klar och jag kan leva mitt liv. Igår var jag duktig som städade sovrummet. Smirre var med mig hela dagen igår. Jag tänkte tillbaks på dom åren jag fick med min fina kisse. Smirre saknaden är stor men jag vet att du slipper lida. På dom 5 åren som du har varit borta så har du varit i mina tankar hela tiden. Har tänkt mycket på min speciella person och saknar honom mer och mer för varje dag som går. Ska träffa honom i morgon och till helgen. LÄNGTAR. Har insett att mitt liv är på rätt väg nu. Mitt liv med djuren börjar bli bättre. Jag vill tacka alla mina vänner för att ni har stått ut med mig under denna tiden. Finns personer som ska ha ett extra tack för stödet. Ni vet vilka ni är. Åhh vad jag älskar livet efter allt helvete jag har genom gått dom sista månaderna. Trixie mår bättre och äter som vanligt igen vilket gör mig lycklig. Mattes lilla tös jag älskar dig. Lucas och Musse matte älskar er med. Snart kommer dagen då vi ska fira att mina älskade kissar har varit här länge.

Smirre!

Saknaden finns kvar hos mig.
Tankarna på dig finns hos mig 24 timmar om dygnet.
Du var ju min vän i 11 år.
Varje gång jag ser dig på kort så minns jag dig med en tår i mitt öga.
Jag har många gånger frågat mig själv varför just du men finner inga svar.
Du var mitt allt när du levde.
Aldrig kommer jag att få en lika go kisse som du var.
Du var så speciell för mig så saknade blir mer och mer för varje år som går.
Min vän du satte spår i mig och jag kommer aldrig att glömma dig.
Jag kunde alltid lita på att du väntade på mig när jag kom hem.
Åhh vad jag saknar dig så.
Du har nu varit borta i 5 långa år.

Ha det bra där ute. Kram Jillsan

1 kommentar:

Ida sa...

Ja hehe vad bra att du städade =) jätte bra...vad skönt att du nu är fri från David Tänker på dig kram ida