fredag 10 augusti 2007

Äntligen

Äntligen heter jag mitt gamla efternamn igen. Jag är superglad. Har pratat med A-k som inte mår så bra och det känns jobbigt. Var hos sjukgymnasten igår och fick äntligen börjat träna och allt känns kanon. Mitt liv börjar komma på fötter igen och gå framåt vilket jag är glad över. Saknar S och barnen. Trixie har jag börjat träna med en massa och hon gör stora framsteg varje dag. Mina underbara katter Lucas och Musse älskar jag jättemycket. Mitt ex har gjort allt han kan för att göra mitt liv surt men ojoj va han misstar sig. Jag lever mitt liv till fullo nu. Saknar mina vänner M och J som bor långt borta. Ser ni detta så kram på er. Nä nu ska det fixas annat här. Kram på er alla där ute

1 kommentar:

from_a_snuttis sa...

Hjärtat! Jag mår bättre nu. Skallebank bara, men det dör man ju inte av, brustet hjärta är nog en helt annan sak tror jag. ;) Hoppas din helg blir underbar hos M. Är lite avundsjuk för att du har honom så nära och inte 50 mil bort. *kram*