lördag 25 augusti 2007

Snart över

Snart är helvetet över och jag kan gå vidare. På onsdag är skiljsmässan klar och jag är FRI. Åhh va jag längtar dit. Träffade igår en person som betyder mycket för mig. Har saknat honom massor. Trixie visade vem hon tycker om och det är min speciella person. Trixie var med mig ute på Backa Plan där vi träffade min bror och lite annat folk. Mitt ex har nu flyttat ur lägenheten och jag kan äntligen känna mig lugn igen. JIPPI det är på rätt väg. Jag hoppas att jag kan börja må bra igen. Mitt liv har ju under dom sista veckorna varit upp och ner. Detta har gjort att jag inte har orkat med mig själv. Nu ska jag ta tag i mig själv och leva det livet jag vill. A-k hoppas allt gick bra för dig igår. Till A-k vill jag dessutom tacka för allt stöd jag har fått och det jag kommer få. Vill även tacka mina vänner för allt stöd under denna jobbiga tid. Trixie har tyvärr tagit mycket stryk av detta så nu ska jag ägna mycket tid åt henne. Lägenheten börjar komma i ordning och jag känner mig nöjd. Nu är allt på väg åt rätt håll.

Inga kommentarer: