lördag 18 augusti 2007

Skiljsmässan

Va jag hatar att sitta och vänta på att skiljsmässan ska bli klar och jag får egen lägenhet. Jag har funderingar på att ta djuren och flytta hem till mamma men det går inte. Vi kommer inte överräns på det sättet. Träffade mitt sviniga ex och hans nya igår och det gjorde ont. Jag hatar verkligen D för vad han har gjort mot mig. Hoppas du ser detta D och inser att du är ett svin. Jag skulle lyssnat på alla som sa att du är ett svin. Pratade med A-k igår som inte riktigt mår bra. Gumman vi klarar detta tillsammans. Du och jag har ju ändå hängt ihop i 22 år så lite motgångar klarar vi. Idag kl 18:30 har Trixie bott hos mig 1 år. Mattes stora tjej är allt i mitt liv förutom Lucas och Musse(mina underbara katter). Har inte så många vänner kvar som jag trodde att jag skulle. Min skiljsmässa har gjort stora hål i mig. Dom vänner jag har kvar nu tänker jag inte svika. Längtar såå tills all skit är över och jag kan börja på nytt. Mitt liv med Trixie och katterna. Funderar på att ta kontakt med psyk igen så jag kan få hjälp. Rasar snart och det kommer gå riktigt illa denna gången. VARFÖR måste allt vara så jobbigt. Hade ju börjat få mitt liv på fötter igen men nej då inte denna gången heller. Lägger snart ner allt. Har börjat fundera på vad jag gör för fel med killar. Tycker om en kille som inte vill veta av mig förrän skiljsmässan är klar. Kan jag verkligen vänta så länge. Jag vill veta vad han tycker om mig och om jag är värd att väntas på? VARFÖR måste det vara såhär. Jag har inte ens tagit mig upp till stallet för att provrida hästen som jag skulle. Allt känns bara piss. Mitt liv hänger inte samman. Ska på massa möten nästa vecka angående skiljsmässan. VILL INTE. Fan att allt ska vara så jobbigt.

2 kommentarer:

from_a_snuttis sa...

Gumman, det är klart att vi klarar oss igenom detta. Ett stort plus är ju att du får behålla lägenheten. Vi kommer ha skitkul en dag nästa vecka. Kram kram

Ida sa...

Jaa jag förstår att det är jobbigt...men jag VET om att du klarar det här vännen!!! Jag Lovar dig det jag tänker på dig jämt

kram kram